Κυριακή 25 Αυγούστου 2019

Ομορφιά *




Επαρχιωτάκι.
Ο τρίτος γιος μιας φτωχής οικογένειας.Μετά βίας κατάφερε να βγάλει το δημοτικό. Τον βάλανε κατευθείαν στη δουλειά.Στα 18 κατέβηκε στην Αθήνα.Δούλεψε χρόνια στα καράβια και έπειτα σε σιδεράδικο μέχρι και μπετατζής σε οικοδομές.Το σώμα του γυμνασμένο το πρόσωπο σκαμμένο και άγριο.Αυτό τον έκανε την ασχημότερη τραβεστί που έχω δει ποτέ.Φορούσε την περούκα, βαφότανε και ήταν σαν νούμερο σε επιθεώρηση.Ένα βράδυ βγήκαμε βόλτα.Πίστευε τόσο πολύ αυτό που έκανε, διασκέδαζε πραγματικά τον θηλυκό του ρόλο.Τόσο που μέχρι το τέλος της βραδιάς φάνταζε στα μάτια μου πολύ όμορφη



* αυτή  η ιστορία την οποία διάβασε στο παλαιότερο μου blog  η Λουκία Ρικάκη  της  τράβηξε την προσοχή και αποφάσισε να την συμπεριλάβει στην νέα της ταινία "Εισαι ο καθρέφτης μου".

 Η νέα ταινία της Λουκίας Ρικάκη («Είσαι ο καθρέφτης μου;») θα ξεκινουσε από το Διαδίκτυο. Ένα μέρος της ταινίας θα ήταν μυθοπλαστικό και ένα μικρό μέρος ιστορίες του διαδυκτίου. 
 Αυτοί που επιλέγησαν ενας απο αυτούς και εγώ βρεθήκαμε στην Αθήνα και πήραμε μέρος στα γυρίσματα όπου  μας δημιούργησαν  και το φωτογαφικό πορτραίτο 

http://youmymirror.blogspot.com/2011/04/blog-post_11.html

http://youmymirror.blogspot.com/2009/05/georges-shadows.html



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου