Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Τόλης και Φώτης (ολόκληρη η συνέντευξη)


Το love story δυο αγοριών που γεννήθηκαν κορίτσια
(μια σχέση πέρα από στρέιτ και γκέι στερεότυπα).





Τους είδα πρώτη φορά σε μια συνάντηση στην αντιρατσιστική για την δημιουργία του πρώτου Thessaloniki Pride και το πρώτο που σκέφτηκα μέσα μου ήταν «Τι ωραίο ζευγάρι». Όταν άρχισαν να μιλάνε ( ο Τόλης περισσότερο) κατάλαβα ότι είχαν και κάτι πολύ ενδιαφέρον να πουν.
 Ενα απόγευμα στο candy bar ήπιαμε τον καφέ μας ανοίξαμε το κασετοφωνάκι και η ιστορία κύλισε απο μόνη της.

(Αυτή ειναι ολόκληρη η συζήτηση που είχαμε χωρίς περικοπές)

Κείμενο: Γιώργος Τσιτιρίδης
Φωτογραφίες: Μάνος Χρυσοβέργης



Ποια είναι η ιστορία της γνωριμίας το love story
Φώτης μεγάλη (γέλια)
Για πες
Φώτης Λοιπόν εγώ τα είχα με την πρώην κολλητή του στο γυμνάσιο έτσι γνωριστήκαμε στο ίδιο σχολείο πηγαίναμε, από το δημοτικό πηγαίναμε στο ίδιο σχολείο αλλά γνωριστήκαμε επίσημα στο γυμνάσιο σε ηλικία 15 και το αστείο είναι ότι δεν συμπαθιόμασταν κάν στην αρχή. Εγώ τον θεωρούσα πολύ πληθωρικό ότι θέλει να επιβάλει την γνώμη του , αυτός πολύ πόζερ εμένα επειδή ντυνόμουν πολύ πανκ ήμουν πολύ πανκ φάση. Άσε που πίστευε στην αρχή ότι του κλέβω την κολλητή γιατί αυτή δεν το δήλωνε και δεν του το είπε και τις έλεγα γιατί δεν το λες.
Εσύ ήσουν open σ εκείνη την ηλικία
Φώτης Εγώ open  αλλά λίγο ότι να ναι μπερδεμένος
Τόλης Εγώ ήμουν ένα στρέητ κορίτσι αλλά χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα με τους γκέι κανένα απολύτως.
Αγόρια είχες ;
Τόλης  Όχι δεν είχα ποτέ  αλλά μου άρεσε ένας η πρώτη μου σχέση ο Φώτης είναι.
Φώτης Είχα και έχω κάνει και σέξ  ήταν πολύ εντάξει το παιδί και πολύ ανοιχτός  σε πολλά θέματα γιατί και πριν κάνω το καμινγκ αουτ σαν τρανς ποτέ δεν ήμουν το κορίτσι δηλαδή μόνο σε κάτι ελάχιστες φάσεις που έκανα πόλεμο στον εαυτό μου κατά τα άλλα πάντα με φαρδιά ρούχα πιο αγορίστικο στυλ και ήταν περίεργο μπορώ να πω ο πρώτος αυτός ήταν πολύ ανοιχτός του έλεγα ας πούμε νιώθω αγόρι κάπως και σαν πλάκα αλλά αυτός ήταν κομπλέ μ αυτό δεν ήταν κακή εμπειρία  ο ίδιος ήταν μια χαρά η σχέση  όλα καλά κυρίως ήταν η δική μου φάση που ήταν πολύ μπερδεμένη. Μετά με έναν τύπο που τα είχα και πιο πολύ σαν φιλαράκια ήμασταν δεν ήταν σχέση φίλοι ήμασταν . Μετά ξεκίνησα εμπειρίες με κοπέλες γιατί κάτι δεν μου πήγαινε καλά και έψαχνα τι δεν μου πήγαινε καλά. 
Τότε ο περίγυρος πως ήταν τι έλεγε είχες κάνει καμινγκ ουτ σαν γκέι.
 Φωτης  Όχι ούτε καν ήμουν κάτι σε φάση μπερδεμένη κάτι σαν μπαισέξουαλ το πανσέξουλα δεν ήξερα ακόμα τι είναι ήμουν σε φάση ότι είμαι ανοιχτός και ότι το ψάχνω και επειδή ο περίγυρος ήταν λίγο εναλλακτικός κόσμος δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα οι παρέες μου ήταν από τον αντιεξουσιαστικό χώρο. Ρατσισμό είχα φάει από την γειτονιά μου από άσχετους τύπους που απλά μέναμε κοντά. Μέναμε απλά στην ίδια πολυκατοικία αλλά άλλη φάση καμία σχέση από αυτούς έφαγα ρατσισμό πως είσαι έτσι βάψου λίγο ήταν και μια τύπισσα που ήθελε με το ζόρι να μου βάλει φούστα μου λέγανε σαν αγόρι είσαι κτλ  θέλανε με το ζόρι να με βάλουν να βαφώ.
Και μετά  πως συνεχίζεται η ιστορία
Φώτης Εγώ χώρισα με αυτήν την κοπέλα τελικά. Χαθήκαμε γιατί  πήγα λύκειο αυτός ήταν γυμνάσιο στο ίδιο σχολείο πάλι αλλά πρωί και απόγευμα στο ελάχιστο πετυχαινόμασταν  έφευγα εγώ ερχόταν αυτός και τότε εγώ καθόμουν Ναβαρίνου αν περνούσε λέγαμε ένα γεια σου τι κάνεις. Στο μεταξύ εγώ χώρισα αλλά και αυτός μάλωσε με την κοπέλα δεν ήταν πλέον φίλοι. Αυτός περνούσε συχνά από Ναβαρίνου αλλά λέγαμε ένα για και έφευγε μια μέρα έρχεται λέει για σας παιδιά τι κάνετε κτλ αρχίζουμε να μιλάμε κάθεται  μας κερνάει μπύρες έχουμε πιάσει την πάρλα και γύρισα σπίτι 2 η ώρα. Καθίσαμε εκεί και μετά καθίσαμε και κάτω από το σπίτι μου μέχρι αργά ήμασταν και μικρά τότε για να ξενυχτάμε. Τότε τα άτομα που έκανα και εγώ παρέα ήταν επιφανειακά ρηχά και βρήκα μετά από πολύ καιρό ένα άτομο να μιλήσω και βρήκα την άγια χαρά μου. Από   εκείνη την μέρα πρωτομαγιά ήταν το έχουμε σαν επέτειο μέχρι σήμερα ήμαστε όλη μέρα κάθε μέρα μαζί.
Εσύ γιατί το έκανες εκείνο το βράδυ αυτό ανοίχτηκες και έγινες φιλικός
Τόλης Δεν  ξέρω δεν υπήρχε πρόθεση εγώ είχα την κολλητή μου απέκτησε μια άλλη κολλητή και εμένα με έκλανε και εγώ ζήλευα δεν μου είχε πει όμως κάτι. Όταν μου το είπε ένιωσα καλύτερα γιατί κατάλαβα ότι δεν υπήρχε ανταγωνισμός ότι ήταν άλλου είδους σχέση αυτή που είχε με το Φώτη.  Εγώ δεν είχα κανένα πρόβλημα απορώ γιατί δεν μου το είχε πει δεν μου φάνηκε περίεργο ανακουφιστικά όταν το έμαθα. Μετά που χώρισαν είχαμε καιρό να βρεθούμε και εκείνη τη μέρα εντελώς συγκυριακά δεν είχα και εγώ παρέα  κάτσαμε τα είπαμε και ήταν διαφορετικά τα πράγματα συμπαθηθήκαμε ήταν διαφορετικές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες μιλούσαμε πλέον. Δεν είχαμε βρεθεί ποτέ  μόνοι μας ήταν μέχρι τότε πάντα η κοπέλα η κάποιος άλλος σαν παρέα. Εκείνη την μέρα ενθουσιάστηκα πάρα πολύ περνούσε ο χρόνος γρήγορα αυτό συνεχίστηκε κάθε μέρα βγαίναμε συζητάγαμε. Κολλήσαμε
Είχε ερωτικό στοιχείο  από την αρχή η παρέα;
Φωτης  Όχι από την αρχή αρχή  δεν μπορώ να πω ότι ήταν από την πρώτη στιγμή. . μετά από κανένα μήνα άρχισα να τον βλέπω λίγο αλλιώς  εγώ όμως ήμουν ανοιχτός είχα κάνει κάτι  αυτός όμως δεν είχε κάνει κάτι ούτε με αγόρι ούτε με κορίτσι ήταν σε λίγο παιδική φάση και το χειρότερο είναι ότι ήταν και ερωτευμένος με ένα τύπο πάρα πολύ. Και πέρασα ένα ολόκληρο καλοκαίρι να με πρήζει τα αρχίδια για τον τύπο κάθε μέρα ολημέρα αυτός μιλούσε μιλούσε όπως τώρα και χειρότερα εγώ ήμουν ακόμα πιο κλειστός από τώρα.  Όποτε εγώ άκουγα αυτός μίλαγε όλο το καλοκαίρι.
Τόλης Ήμουν ερωτευμένος μ αυτόν και παρ όλα αυτά τον Φώτη τον είχα πάρα πολύ ψηλά τον αγαπούσα πάρα πολύ όλη μέρα του έγραφα γράμματα ζωγραφιές περπατούσαμε χερι χερι λέγαμε αγάπη μου μωρό μου εγώ δεν σκεφτόμουν συνειδητά ότι μπορεί να τον έβλεπα διαφορετικά άλλα φαινότανε ότι είμαι ερωτευμένος. Η μαμά μου με ρώτησε τα έχετε και τις είπα όχι και ένα άλλο παιδί στο δρόμο μας είχε περάσει για ζευγάρι όλοι νομίζανε ότι τα έχουμε γιατί φαινότανε από την συμπεριφορά μας. Μένουμε δίπλα δίπλα στο ίδιο σχολείο πηγαίναμε το απόγευμα θα βρισκόμασταν για καφέ όταν δεν ήμασταν μαζί γράφαμε γράμμα.  Αλλά δεν μου βγήκε το ερωτικό δεν είχα ποτέ και κάποια εμπειρία για να μπορώ να καταλάβω αν αυτό που νιώθω είναι ερωτικό η φιλικό. Τώρα ξέρω πως είναι και τι είναι ερωτικό σ εκείνη την ηλικία αν μ άρεσε ένα αγόρι αυτό θα ήταν έρωτας αν μ άρεσε ένα κορίτσι ήταν κολλητή μου έτσι είχαμε μάθει αυτά ξέραμε.  Το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι αυτό σ αυτήν την ηλικία τώρα ξέρω ότι δεν είναι έτσι. Τότε δεν μπορούσα να πω μήπως βλέπω το Φώτη ερωτικά  απλά ήμουν καλά μ αυτό ήμασταν καλά δεν το έψαχνα παραπάνω αυτό μου αρκούσε τότε  τώρα  αν ήθελα κάποιον και δεν τον είχα δεν θα με γέμιζε ενώ σε κείνη την ηλικία δεν το είχα αναπτύξει μπορούσα να είμαι και έτσι. Ωστόσο  και εγώ πετούσα υπονοούμενα έλεγα διάφορα   επίσης όταν έκανε κάτι πέθαινα από την ζήλεια μου θυμάμαι ότι έσκαγα αλλά ήμουν πολύ παιδί ήταν πολύ αθώο αλλά έσκαγα. Μετά από όλα αυτά δεν έγινε κάτι με αυτόν τον τύπο θα πηγαίναμε ένα βράδυ στο πάρτι του και είπα στο Φώτη να έρθει να μείνει σε μένα θα λειπανε οι γονείς μου και θα μπορούσαμε να κάτσουμε μέχρι πιο αργά έξω. Και ήταν να κοιμηθεί σε εμένα. Εγώ στο πάρτυ ήπια ήταν η πρώτη φορά δεν είχα πιεί ποτέ έγινα τύφλα κουρούμπελό.
Φώτης Τον κουβαλούσα στο δρόμο έκανε ότι καφρίλα μπορείς  να φανταστείς
Τόλης  και πάμε να κοιμηθούμε και αρχίζω να τον φιλάω μου βγήκε δεν έκανε τίποτα εγώ τον άρπαξα μου έλεγε σταμάτα δεν ξέρεις τι κάνεις έχεις μεθύσει. Εγώ να λέω τόσο καιρό είμαι ερωτευμένος μαζί σου και όλα αυτά ήθελα λίγο σπρώξιμο για να τα πω και για να τα βγάλω.  Όταν   ξυπνήσαμε εγώ δεν θυμόμουν τίποτα
Φώτης Αρχίσαμε να μιλάμε για άσχετα πράγματα και κατάλαβα ότι δεν θυμότανε. Σε κάποια φάση λίγο για πλάκα λίγο γιατί άρχισε να θυμάται μου λέει «Μαλάκα το βράδυ φιληθήκαμε;»
Τόλης  Τα έλεγα πολύ χαλαρά δεν είχα πρόβλημα με αυτό που έγινε. Δεν ξύπνησα και σκέφτηκα α είμαι λεσβία τώρα είναι φοβερό. Δεν άρχισα να σκέφτομαι τι είμαι ; άλλαξε τώρα κάτι;
Φώτης Άρχισε λοιπόν να θυμάται και να το συζητάμε  έλεγε πες μου ακριβώς τι έγινε χτες έλεγα άστο δεν πειράζει. Τελικά του είπα.. του έγραψα δηλαδή γιατί με τα λόγια δεν το έχω.
Τόλης  Ήξερα ότι τον θέλω. Δεν ξεκαθαρίσαμε τι έχουμε ακριβώς ότι έχουμε σχέση αλλά κάτι σαν κολητάρια που κάνουν πολλά μαζί. Φιλιόμασταν φασωνόμασταν άλλες φορές δεν κάναμε και τίποτα. Εγώ συνέχισα να θέλω και τον άλλον τον τύπο
Φώτης και εγώ τότε περνούσα την καταπιεσμένη τρανς φάση μου και μια καταθλιψάρα και είμαστε λίγο ο καθένας στην φάση του.
Τόλης Οπότε περάσαμε μια περίεργη περίοδο όχι άσχημη αλλά περίεργη αλλά με πολύ ανεπτυγμένη την αγάπη. Δεν ήταν το ερωτικό που χαρακτήριζε την σχέση μας αλλά η αγάπη. Ήμασταν οικογένεια ήταν ο πιο σημαντικός άνθρωπος στην ζωή μου. Κάποια στιγμή κάναμε σεξ τότε ήταν που άρχισα να τρώω τρελή καψούρα. Είχα ξεχάσει και τον άλλον και όλους και τα πάντα.
Εσύ;
Φώτης και εγώ μπορώ να πω από τότε
Αυθόρμητα έγινε το σέξ;
Τόλης ναι εντελώς πιο αυθόρμητα δεν γίνεται δεν είπαμε τίποτα. Και μετά από αυτό εγώ το είπε σε όλους φίλους φίλες συμμαθητές.
Πως αντέδρασαν αυτοί;
Τολης Παραδόξως πολύ καλύτερα από ότι πιστεύαμε. Είχαμε ένα παιδί γκεί στο σχολείο  το οποίο το ενοχλούσαν πολύ εμείς μάλλον επειδή το είπαμε ξεκάθαρα από την αρχή και επίσης ότι το αντρικό φύλο έχει για την κοινωνία μεγαλύτερη βαρύτητα τις γυναίκες τις έχουν παραγκωνισμένες. Παίζει πάρα πολύ ρόλο ότι είναι το κυρίαρχο φύλο. Είναι φαλλοκρατική η κοινωνία μας. Μάλλον   έπαιξε πολύ ρόλος ότι το είχαμε ξεκαθαρίσει από την αρχή. Φιλιόμασταν μπροστά στους καθηγητές και τους συμμαθητές μας. Εμείς το ζήσαμε καλά δεν σημαίνει ότι ο καθένας θα το ζήσει με τον ίδιο τρόπο. Ήταν πιο εύκολο να βλέπουν δυο κορίτσια αλλά ήταν και πως το αντιμετωπίσαμε και εμείς. Δεν μας ενόχλησαν καθόλου. Ήμασταν και μικρά λίγο πιο απονήρευτα για το σεξ σε σχέση με μεγαλύτερες ηλικίες.
Γονείς ;
Τόλης η μάνα μου όταν το έμαθε το πήρε πολύ άσχημα ήθελε να με πάει στο ψυχολόγο έφαγε μια γερή κρησάρα ήθελε να αλλάξουμε σπίτι να μετακομίσουμε ήμουν πολύ αδιαπραγμάτευτος είπα  η το δέχεσαι η δεν το δέχεσαι και χέστηκα. Έβαζε τα κλάματα αλλά εγώ ανένδοτος. Ο πατέρας μου δεν το ήξερε ούτε του το έχω πει μέχρι σήμερα αλλά το ξέρει το έχει καταλάβει δεν το έχω απλά δηλώσει γιατί έχει απόψεις πολύ ακροδεξιές δεν συζητάμε και πολύ με τον πατέρα μου
Φώτης Εμένα η μάνα μου είναι περίεργη ο πατέρας μου είναι εντάξει πολύ ανοιχτό άτομο τον έχω και φίλο στο facebook  και οπότε εκεί μπορεί να τα δει όλα η μάνα μου υποψιάζεται με είχε ρωτήσει την είπα ότι πειραματίζομαι το είχε πάρει μια χαρά. Δεν είχε πρόβλημα. Και επειδή ο Τόλης έρχεται στο σπίτι κάθε μέρα όλη μέρα και από κινήσεις και περιστατικά π.χ μας είδε με μια τούρτα καρδιά ρώτησε και είπα ότι έχουμε επέτειο πίστευα ότι το ήξερε δεν μπήκα στην διαδικασία να το πω. Και για λόγους αμηχανίας είπα να μην το συζητήσω κιόλας. Κάποια στιγμή σε έναν καυγά που είχαμε της το είπα έγινε τρίτος παγκόσμιος με κατηγόρησε ότι την κορόιδευα τόσο καιρό κτλ . το πήρε άσχημα. Μετά πήγε σε μια αντιμετώπιση το αγνοώ δεν θέλω να μιλάω γ αυτό κάνω σαν να μην υπάρχει.  Ο Τόλης έρχεται σπίτι κάθε μέρα όλη μέρα αλλά δεν το συζητάμε. Με την αδελφή μου ( μια αδελφή έχω) όλα καλά άλλωστε είναι και  η ίδια λεσβία.



Άρα κάνατε σχέση
Φώτης Nαι αλλά όχι μονογαμική. Ήμασταν σε μικρή ηλικία ήταν κάτι που φαινότανε ότι θα κρατήσει και δεν είναι παροδικό  με έπιασε  ένας φόβος τι γίνεται τώρα και γ αυτό και για να ζήσουμε εμπειρίες δεν ήμαστε μονογαμικοί εγώ δηλαδή τον Τόλη και από την αρχή να λέγαμε ότι είναι μονογαμική η σχέση δεν θα είχε πρόβλημα.  Εγώ δεν ζήλευα αυτός ζήλευε γιατί ότι και να κάναμε το λέγαμε. Το μόνο πρόβλημα μας έτσι και αλλιώς τότε στην σχέση ήταν αυτό ότι τότε ήθελα να ζήσω πράγματα ίσως και γιατί δεν είχα ακόμα βρει τον εαυτό μου.
Τόλης Έκανα και εγώ κάτι αλλά δεν μ άρεζε δεν ήθελα να μην είμαστε μονογαμικοί. Αλλά επειδή η βάση της σχέση μας ήταν η αγάπη γ αυτό δεν ήταν εμπόδιο και το κατανόησα. Δεν υπήρχε ζήτημα ότι θα χωρίσουμε επειδή θέλει να κάνει κάτι με άλλο άτομο. Άσχετα αν καραζήλευα του κερατά η σεξουαλικότητα είναι πιο ρευστή από την αγάπη.
Με κορίτσια έτσι ;  Tο  κεφάλαιο αγόρια είχε κλείσει
Φώτης Ναι από κόμπλεξ όμως και γιατί δεν είχα κάμε κάνει το κάμινγκ άουτ ως τράνς  τώρα με θεωρώ πανσέξουαλ δεν είναι ότι δεν μ αρέσουν τελικά τα αγόρια αλλά όταν κάνω κάτι σαν τράνς νιώθω περίεργα
Τι είναι πανσέξουαλ;
Φώτης Ότι δεν έχει τόση μεγάλη σημασία τι είναι ο άλλος
Αυτό δεν το λές μπαι σέξουαλ ;
Το μπαι είναι ότι θέλεις ή έναν άντρα ή μια γυναίκα το πανσέξουαλ ότι θέλεις και όλα τα ενδιάμεσα  μπορώ να τα έχω με έναν τρανς με ένα πολύ θηλυπρεπή άντρα με μια αρρενωπή γυναίκα με έναν που ντύνεται απλά γυναικεία με έναν ουδέτερο περικλείει όλα αυτά και αυτή είναι η διαφορά του.
Τόλης O καθένας ακόμα και κάτω από αυτές τις ταμπέλες είναι διαφορετικός δεν μπορούμε και πάλι να προσδιορίσουμε ακριβώς τι είναι πανσέξουλα τι είναι ουδετερόφυλος κτλ . εγώ είχα κάνει φάση τότε με γυναίκα και με τράνς αγόρι σαν εμάς.
Φώτης και εγώ μόνο ενεργητικός τότε είχαμε  βάλει δηλαδή κάποια όρια που στην πορεία άρχισαν να αλλάζουν. Άρχισα να παίρνω πολύ σοβαρά το αντρικό θέμα και πλέον δεν ήταν τι μου άρεσε εμένα αλλά έκανα τα πάντα για να περνάω για αγόρι. Ήθελα να συμβαίνει. Τα κοντά τα πολύ κοντά μαλλιά δεν μ αρέσουν  ούτε και τα πάρα πολύ φαρδιά ρούχα αλλά τότε θα  τα έκοβα και θα φορούσα ότι πιο φαρδύ υπάρχει για να με περνάνε για αγόρι.  Τότε έκανα όχι αυτό που μ αρέσει αλλά αυτό που με έκανε πιο πολύ αγόρι.  Για καιρό λοιπόν έκανα σεξ μόνο ως ενεργητικός καθαρά δεν έβγαζα καν τα ρούχα μου.
Έπαιρνες από αυτό ικανοποίηση ;
Φώτης Ναι έπαιρνα αλλά ψυχολογική δεν υπήρχε επαφή το δικό μου σώμα ήταν απαγορευμένο σημείο. Πολλές φορές μου έλειπε και γκρίνιαζα  γ αυτό όχι γιατί ήξερα πως είναι και το παράτησα μου έλειπε να μάθω πως είναι να νιώθεις ωραία στο σεξ γιατί δεν ήξερα  με τον τρόπο που το έκανα. Αυτό το απαγορευτικό το στόπ το έβαζα εγώ σε εμένα γιατί ένιωθα άσχημα. Είχα κάνει εκείνο το διάστημα χοντρό πόλεμο στον εαυτό μου. Μέχρι που πέρασα και ένα στάδιο που προσπάθησα να είμαι τέρμα γκομενίτσα που ειδικά αυτό δεν μου βγήκα καθόλου μέχρι που το είπα στον Τόλη και στην τότε κολλητή μας  αυτός το δέχτηκε
Τόλης Γενικά δεν είχα κάποιο πρόβλημα έβλεπα ότι δεν είναι καλά ότι δεν είναι ευχαριστημένος. Δεν με έβαλε σε σκέψεις η με μπέρδεψε αυτό που είπε.
Φώτης Πέρασα μια φάση που το ήθελα έκανα πίσω δεν τολμούσα να το πω στον εαυτό μου μετά το έλεγα στους άλλους σιγά σιγά , έλεγα απλά ότι νιώθω αγόρι και τίποτα άλλο. Σιγά σιγά όσο το έλεγα όσο το παραδεχόμουν δεν μπορούσα να το πάρω πίσω με τίποτα  άρχισα να νιώθω πάρα πολύ ωραία. Και έλεγα ότι ήθελα κάποια στιγμή να κάνω οπωσδήποτε την μετάβαση .
Τόλης  Όταν μου το είπε έκανα μια μεγάλη προσπάθεια γ αυτόν δεν στεναχωριόμουν για το τι θα γίνει στη σχέση μας ήταν ο Φώτης δεν άλλαζε αυτό για μένα αν ήταν ό/η το μόνο που φοβόμουν ήταν για την υγεία του για τα χρήματα που θέλει μια επέμβαση αυτό. Για την ψυχολογία του επίσης να είναι καλά. έκανα μεγάλη προσπάθεια να το περάσω στους φίλους μας στο περίγυρο να το δεχτούμε το έκανα έντονο τους διόρθωνα αν του μιλούσαν στο θηλυκό. Ήμουν πάντα πιο δυναμικό και ποιο κοινωνικό άτομο και ο Φώτης πιο πίσω και αυτό τότε ήταν και ένα πρόβλημα στο ότι ήταν δύσκολο να δουν το Φώτη ως το αγόρι και εμένα ως το κορίτσι μιας και εγώ είχα το τσαμπουκά. Ήταν κάπως δύσκολο. Οπότε και μετά εγώ άρχισα να γίνομαι πολύ θηλυκή να μακραίνω τα μαλλιά μου να βάφομαι για να αναδεικνύω το Φώτη ως αγόρι αν βλέπει ένα κορίτσι πολύ θηλυκό δίπλα του σκέφτηκα ότι μπορεί να το καταφέρναμε. Ήμουν το αγοροκόριτσο που έπαιζε μπάλα φώναζε πολύ δυναμικό άτομο και μου βγήκε εντελώς αντίστροφα. Το έκανα για να το περάσω πιο εύκολα στον κόσμο αλλά και να νιώσουμε ωραία στην σχέση. Το έκανα υποσυνείδητα και για πρώτη φορά στην ζωή μου καταπιεζόμουν πολύ. Αναπαριστούσαμε ένα στρέητ ζευγάρι. Κανείς δεν το ζήτησε από τον άλλον δεν το συζητήσαμε εγώ το έκανα. Οι γονείς μου χαρά σου λέει τι έγινε. Αλλά στην πραγματικότητα δεν μπορούσα να χωρέσω στο μυαλό μου τον Φώτη ως αγόρι και εμένα ως κορίτσι αυτό που πίστευα για εμάς ήταν ότι άσχετος φύλου εμείς είμαστε το ίδιο και όχι κάτι διαφορετικό. Δεν είμαστε κάτι άλλο. Ήταν δύσκολο να συνηθίσω ότι είναι το αγόρι μου και εγώ το κορίτσι του. Μετά έβγαλα κόμπλεξ και ψυχολογικά.
Φώτης κάπου εκεί στράβωσε η σχέση μας. Και εκεί που λέγαμε πρώτα η σχέση μας η αγάπη και μετά οτιδήποτε και οποιοσδήποτε ξαφνικά καταλήξαμε το ζευγαράκι που ποτέ δεν ήμασταν και δεν θέλαμε να γίνουμε μπήκαμε σε καλούπια.
Τόλης δεν μπορούσα να νιώσω το κορίτσι της σχέσης μαλώναμε όλα μας φταίγανε δεν ήμασταν όπως ήμασταν παλιά  κάτι μας  έφταιγε αλλά δεν αναγνωρίσαμε τι ήταν αυτό. Χωρίσαμε για ένα μήνα ήμασταν σε διάσταση δηλαδή αραιώσαμε για να δούμε πως θα πάει όχι ακριβώς χωρισμένοι αλλά είπαμε να είμαστε πιο χαλαρά να δούμε πως θα πάει και αν δεν πάει χωρίζουμε. Ο Φώτης είπε να χαλαρώσουμε εγώ το πήρα πολύ κατάκαρδα ήμουν χάλια ψυχολογικά και είπα καλύτερα να χωρίσουμε εντελώς παρά να έχουμε αυτό το ενδιάμεσο που δεν το άντεχα οπότε χωρίσαμε εντελώς για 2 εβδομάδες στις οποίες ήμουν χάλια και έκανα σέξ με βιολογικό αγόρι πρώτη φορά έκανα κάτι και σαν ενεργητικός και σαν παθητικός και αυτός μου έκανε πράγματα και εγώ του έκανα πράγματα. Το γεγονός ότι έγινα ενεργητικός με άντρα με είχε μπερδέψει πάρα πολύ δεν μπορούσα να το συζητήσω με κάποιον γιατί ήμασταν χωρισμένοι αλλά ήμουν πολύ μπερδεμένος με τρέλανε αυτό.
Φώτης εγώ πάλι σ εκείνη την φάση άρχισα να το βλέπω λίγο πιο χαλαρά. Άρχισε να με νοιάζει τι μ αρέσει εμένα και όχι αν στο δρόμο η ο περίγυρος θα με πει αρσενικό. Σταμάτησε να με νοιάζει για τους άλλους άρχισα να αλλάζω και εγώ. Τα ξαναβρήκαμε μετά από λίγο καιρό αλλά δεν ήταν αυτό που ήμασταν ακριβώς δεν ξέραμε τι θέλει ο ένας από τον άλλον .
Τόλης Φεύγω  πάω  διακοπές και ένα βράδυ πριν φύγω φασονόμαστε και ήμουν εγώ λίγο πιο ενεργητικός βγήκε ο ενεργητικός από μέσα μου  και έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να εκφράσουμε και να εκφραστούμε αλλιώς. Μετά μιλούσαμε στο facebook γιατί ήμουν μακριά αλλά λέγαμε συνέχεια γ αυτό το περιστατικό πόσο ωραία ήταν λέγαμε συνέχεια γ αυτό ότι ήταν άκρως σεξουαλικό και καυλωτικό και αρχίσαμε ένα role playing  στο οποίο λέγαμε ότι και εγώ είμαι αγόρι και μάλιστα ενεργητικό αγόρι. Μέχρι να το παραδεχτούμε οτι  εννοούμε αυτό πέρασε καιρός.  Ήρθε στο εξωτερικό εκεί που ήμουν για να με βρει και δέκα μέρες εκεί κάναμε μόνο σεξ για πρώτη φορά εγώ ενεργητικός και βρήκαμε το νόημα τη ζωής το νόημα του σέξ βγήκα αυτό που μου έλειπε και  λέγαμε είμαι και εγώ αγόρι και τι όνομα θα μου βάλεις και μου άρεσε πολύ τρόμαξα από το πόσο πολύ μου άρεσε δεν ήθελα να γυρίσουμε πίσω γιατί ήταν σαν να χανότανε φοβόμασταν να γυρίσουμε περάσαμε ωραία σε εκείνες τις διακοπές όταν γυρίσαμε εγώ σκεφτόμουν 24ώρες αυτό το πράγμα τι θέλω τι θέλω να κάνω με το σώμα μου έβλεπα όνειρα με μένα αλλιώς μου έγινε μεγάλο πρόβλημα και έμμονη ιδέα και ήθελα να το ξεκαθαρίσω ένιωθα κάτι πάρα πάρα πολύ δυνατό μέσα μου. Από την στιγμή που ξεθάφτηκε  δεν ένιωθα ούτε λίγο κορίτσι σαν να μην ήμουν ποτέ. Ξέθαβα αναμνήσεις από πολύ παλιά άρχισα να βλέπω όλη μου την ζωή και τις αναμνήσεις αλλιώς έλεγα από πότε ένιωθα αυτό το πράγμα.
Φώτης Μέχρι και εγώ είχα σκαλώσει αρνητικός δεν ήμουν αλλά επιφυλακτικός λίγο. Αλλά μετά συνειδητοποιήσαμε πολλά πράγματα.
Τόλης σκέφτηκα τι θέλω να κάνω αν θέλω να τα κάνω όλα μούσια ορμόνες πούτσες όλα.  Μετά δήλωσα και εγώ παντού ότι  θέλω να με λέτε Τόλη κτλ
Για σένα ήταν αλλιώς
Ναι και είχα τσατιστεί πολύ γιατί δεν ήταν η αντιμετώπιση τους όμοια με του Φώτη σε μένα λέγανε δεν είσαι απλά κάνεις ότι κάνει και τους έλεγα είναι δυνατόν να μην θέλω να είμαι ο εαυτός μου να θέλω να κάνω κάτι κακό στον εαυτό μου. Είναι κακό συναίσθημα να μην σ αρέσει το σώμα σου η φωνή σου να θέλεις να τα αλλάξεις δεν είναι καλό δεν είναι δεν είναι φάση. Δεν είχα απαίτηση να το καταλάβουν δεν κατηγορώ αλλά έξω από το χορό πολλά λένε.


Τώρα σε τι διαδικασία είστε
Φώτης Αναμονής θέλουμε να τα κάνουμε όλα να φτάσουμε ως το τέλος. Η διαδικασία είναι η εξής: περνάς από ψυχολόγο ψυχίατρο παίρνεις έγκριση  αφού σε παρακολουθεί λίγο καιρό ξεκινάς ορμόνες και περιμένεις και εκεί κάποιο διάστημα να δεις πως είναι υποτίθεται πρέπει να ζήσεις λίγο καιρό έτσι, μετά μαστεκτομή πλήρης αλλαγή υπάρχουν διάφοροι τρόποι άλλοι δεν κάνουν τίποτα άλλοι κάνουν λιγότερα. Περιμένουμε να φύγουμε από τα σπίτια μας να ζήσουμε μόνοι μας να έχουμε τα χρήματα υπάρχουν και πρακτικά ζητήματα. Και οι γονείς σε ότι έχει να κάνει με επεμβάσεις δεν νομίζω ότι θα είναι θετικοί
Τόλης Πάντως οι ορμόνες τα κάνουν όλα σχεδόν μούσια φωνή ανακατανομή λίπους. Εμείς θέλουμε το ίδιο πράγμα να φτάσουμε ως το τέλος  όλα  τα θέλουμε τώρα θα δούμε τι θα καταφέρουμε θα φανεί στο μέλλον. Περιμένουμε να φύγουμε από τα σπίτια μας να ζήσουμε μόνοι μας να έχουμε τα χρήματα υπάρχουν και πρακτικά ζητήματα. Και οι γονείς σε ότι έχει να κάνει με επεμβάσεις δεν νομίζω ότι θα είναι θετικοί.
Φώτης Για μένα θα είναι δύσκολο γιατί έχω και μια αδελφή λεσβία που δεν τους το έχει πει είναι εντελώς θηλυκή και δεν πιστεύω ότι το έχουν καταλάβει και αν κάνει καμινγκ αουτ λόγο της εικόνας τις αμέσως θα μου το χρεώσουν και θα πούνε ότι εγώ έφταιγα.  Θα κατηγορήσει τι σχέση μας ότι τόσα χρόνια μέσα στο σπίτι κάνει ότι έβλεπε. Δηλαδή για μένα θα μάθει ότι είμαι όχι λεσβια αλλά τρανς ότι είναι λεσβια η αδελφη μου και δεν θα δει εγγόνια δεν θα την δει νυφουλα.
Και η ταυτότητα σας ποια θα είναι η ταμπέλα … αναγκαίο κακό
Τόλης  Με τις ταμπέλες εμείς δεν τα πάμε καλά .. μεταξύ μας μπορείς να πεις ότι είμαστε δυο γκέι αγόρια αλλά δεν αυτοπροσδιοριζόμαστε χωριστά ,κάτι είμαστε κάτι πρέπει να είμαστε αλλά δεν μπορώ να πω ότι προσδιορίζομαι ως γκέι ως τρανς άντρας.  Άντρας ναι αλλά gay όχι, γιατί ειμαι πανσέξουαλ απλά πρακτικά από τη στιγμή που ειμαι με τον Φώτη μονογαμικά είμαι gay άντρας
Τελικά ερωτεύεσαι πρόσωπο σ αυτή τη ζωή;
Τόλης  Δεν ερωτεύεσαι πάντα  για τον ίδιο λόγο η κάθε επαφή είναι μοναδική δεν είναι ένας παράγοντας.
Μετά την μετάβαση θα έχετε προβλήματα που δεν έχετε τώρα;
Φώτης  Σίγουρα θα έχουμε περισσότερα προβλήματα μέχρι τώρα δεν έχουμε βιώσει ρατσισμό μετά θα έχουμε πολύ άσχημες αντιδράσεις και από εργασιακό μας περιβάλλον και στο δρόμο γιατί θα βλέπουν δυο αγόρια να περπατάνε χερι χέρι και να φιλιούνται.




Η καθημερινότητα σας καλή
Φώτης  Ναι δεν μπορώ να πω ότι περνάμε άσχημα ο σκοπός μας είναι να μείνουμε μόνοι μας  και αυτό θέλει λίγο χρόνο ακόμα. Έχουμε  σπουδές ακόμα πρέπει να έχουμε δουλειά.
Τι σας ενοχλεί στη συμπεριφορά των άλλων
Τόλης  Όταν σε λέει ο άλλος κοπελιά πονάει πολύ αλλά δείχνουμε και κατανόηση αν ο άλλος δεν ξέρει αν μπερδεύεται το καταλαβαίνουμε και αυτό αρκεί να προσπαθεί να βλέπουμε ότι προσπαθεί τουλάχιστον. Επίσης θεωρώ πιο σωστό να λέμε μετάβαση και όχι αλλαγή φύλου γιατί σημαίνει ότι θα αλλάξεις κάτι και θα γίνει κάτι που δεν είσαι είμαι αγόρι δεν θα γίνω .. γ αυτό και δεν μ αρέσει να λένε είστε κορίτσια που θα γίνουν αγόρια μπορεί να μην κάναμε τίποτα πάλι αγόρια θα ήμασταν. Μερικές φορές είναι πολλά επιβαλλόμενα μπορεί να δέσω το στήθος μου και να είναι πιο εύκολο για τους άλλους να μου μιλάνε στο αρσενικό και μια μέρα να μην το δέσω και να μπερδευτούν και να μου μιλήσουν στο θηλυκό και αυτό με τσατίζει γιατί δεν δένομαι γ αυτούς αλλά γιατί δεν αντέχω να βλέπω τι υπάρχει εκεί αλλιώς γιατί να το κάνω είναι τόσο επίπονο πολλές φορές δεν αντέχεις να το κάνεις.  Καταλήγεις  κάπως έτσι να σκέφτεσαι περισσότερο τι θα πουν οι άλλοι και όχι τι θέλεις εσύ  και κάπως έτσι μπορεί να χάσεις και τον εαυτό σου μέσα σ αυτό.

Χιούμορ κάνετε με τις ταυτότητες σας ;
Ναι μεταξύ μας μπορεί να μιλάμε στο θηλυκό να λέμε αη μωρή παθητικιά κτλ γιατί θεωρούμε ότι είναι τόσο δεδομένο ότι είμαστε αγόρια που όταν θα μιλήσουμε έτσι θα έχει πλάκα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου