Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΣΚΛΑΒΟ





Ένα νέο blog έσκασε μύτη στο διαδίκτυο
ο Faunlet στην διεύθυνση
http://faunlet.blogspot.com/
, ένας slave που ψάχνει τον ιδανικό master.
Αλήθεια τι είναι η υποταγή
και το παιχνίδι master and slave?
Στην Ελλάδα είναι ένα θέμα taboo
παρεξηγημένο και φορτωμένο με πολλά στερεότυπα και παραπληροφόρηση.

Ας αφήσουμε όμως τον Faunlet να μας πει



Πισωγλέντης

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλό σκλάβου και ενός καλού αφέντη?

Faunlet

Νομίζω ότι εξαρτάται από την χημεία και τον δύο.
Στην Ελλάδα νομίζουν οι περισσότεροι
ότι οι slave είναι απλά ανωμαλάρες
που γουστάρουν ξύλο
και πως οι master είναι να πας και να αστράψεις δύο χαστούκια σε έναν πούστη
πριν τον γαμήσεις. Καμία σχέση φυσικά.
O master στην πραγματικότητα νοιάζεται για τον slave.
Είναι μια π πατρική φιγούρα.
O slave, επίσης αγαπάει και νοιάζεται τον master.
Είναι μια σχέση εμπιστοσύνης.
Το να αφήσεις το σώμα σου δεμένο στις ορέξεις ενός άλλου
προϋποθέτει μεγάλη εμπιστοσύνη κάτι που δεν καταλαβαίνουν οι Έλληνες masters.
Υπάρχουν κάθε λογής άνθρωποι υπάρχουν και οι υποτακτικοί..
Έχω και εγώ τα χαστούκια μου και τα δέχομαι με χαρά
γιατί και αυτό προσφορά είναι..
Αυτό δε σημαίνει ότι τρελαίνομαι να τρώω κάθε μέρα ξύλο.

Στην Ελλάδα είμαστε ακόμα πισω σ αυτο το θέμα.
Δεν τολμάμε ούτε να το αναφέρουμε
ίσως επειδή οι gay έχουν τόσα κόμπλεξ
τρέμουν στην ιδέα ότι θα τους κολλήσουν
και την ταμπέλα του μαζόχα.

Πισωγλέντης
Υπάρχει bdsm κουλτούρα στην Ελλάδα?

Faunlet:
Αλλά στην πραγματικότητα bdsm κουλτούρα υπάρχει και υπήρχε από πάντα.
Ήμασταν υπόδουλοι , τρώγαμε και τρώμε ξύλο
από τον πατέρα τον άντρα τον αφέντη μας και τον χωροφύλακα.
Πάντα ακόμα και σήμερα έχουμε αόρατους δεσμούς εξουσιαστή και εξουσιαζόμενου.

Πισωγλέντης
Παρ όλα αυτά γιατί θεωρείται ένα θέμα ταμπού ?

Faunlet

Γιατί στην Ελλάδα μπερδεύουμε το κρεβάτι με την υπόλοιπη ζωή μας.
Ο άντρας ειδικά ο Έλληνας καθοδηγούμενος από την μαμάκα του σηκώνετε το πρωί
και λέει Τράβα μωρή να μου κάνεις ένα καφέ
και επειδή σε γάμησε είναι και ο αφέντης.
Σε κάθε γειτονιά υπάρχει μια γυναίκα που κακοποιείται
οπότε πως να πεις ότι σου αρέσει και είναι ένα παιχνίδι του σέξ?
Έχουμε μεγάλο εγώ και φοβόμαστε μην το χάσουμε.
Δεν το βλέπουμε καν σαν παιχνίδι

Πισωγλέντης
Είναι κάτι που σου βγήκε στην πορεία , μέσα στην οικογένεια?

Faunlet
Για να λύσω την απορία σου έχω δίδυμο αδελφό
5 λεπτά μεγαλύτερο από μένα.
Παρ ότι ομοζυγωματικοί είμαστε εντελώς αντίθετοι.
Εγώ πάντα ήσυχος επιμελής και αυτός αθλητικός και αυταρχικός .
Νομίζω το γεγονός ότι με έκανε κουμάντο
βοήθησε στον υποτακτικό χαρακτήρα μου στο σέξ.

Πισωγλέντης
Το blog πως το σκέφτηκες να το κάνεις?

Faunlet
Περισσότερο για να ενημερώνω κόσμο
να βάζω κείμενα ανθρώπων που μου στέλνουν e mail
και να αρχίσει να συζητιέται ο θέμα

Πισωγλέντης
Τι σ ε κάνει να θέλεις να είσαι υποτακτικός?

Faunlet

Μου αρέσει να προσφέρω το σώμα μου στον άλλο
να το χρησιμοποιήσει όπως θέλει
Αλλά slave δ εν γίνομαι με όποιον και όποιον.

Πισωγλέντης
Σε ευχαριστώ πολύ.


Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το
http://faunlet.blogspot.com

(Πρώτη δημοσίευση
http://pisoglendis-pisoglendis.blogspot.gr/2009/01/slave.html)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου