Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

ΤΕΡΡΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ


 Ήταν απο τα πρώτα άτομα που γνώρισα όταν ήρθα Θεσσαλονίκη. Ο Τέρρυ που έγινε Χριστίνα μετά Λευτέρης μετά η Τιερύ και μετά από όλα και τίποτα είναι ενας θρύλος της πόλης. Την εποχή που έγραφα στο πρώτο μου blog ξεκινήσαμε να κάνουμε για πλάκα αυτήν την  συνέντευξη. Τιμής ένεκεν σε ενα ταλέντο εναν χαρισματικό άνθρωπο που κάηκε πάρα πολύ νωρίς απο όλα τα πάθη του
Τέρρυ?Γιατί αυτό το όνομα?



TIE®®YΕλευθέριος
και γιατί νιώθω ότι είμαι το Ταίρι όλων αλλά ποτέ δεν έχω στάνταρ Ταίρι

Πως θα προσδιόριζες τον εαυτό σου?

TIE®®YΓάμησε τα .
Άλλες φορές νιώθω androgynoys
άλλες φορές cross και γουστάρω να πηδάω
άλλες φορές είμαι cross και γουστάρω να κάνω λεσβιακά.
Γενικά δεν διαχωρίζω το σέξ.
Έχω πρόβλημα μόνο με τους κολλημένους gay που θεωρούν κάποια πράγματα στάνταρ. Γενικά με το gay κατεστημένο.


Γιατί αυτή η υστερία με τις ταμπέλες?

TIE®®YΆκου αγάπη μου και να το βάλεις ΓΚΡΑΝΤΕ αυτό
Top για μένα είναι κάποιος που στην ψυχολογία φέρεται ως Top
Btm είναι κάποιος που όταν βρίσκεται με τον Lover του νιώθει Btm.
Έχω γνωρίσει αντράκια που λένε ότι είναι γαμιάδες και τελικά εγώ τους ελέγχω στην ουσία. Άρα εγώ είμαι ο o Top και αυτοί οι Btms

Έχεις μια διάθεση για συνεχή αλλαγή και ένα πολύπλευρο ταλέντο.
Τραγουδάς, χορεύεις ,παίζεις θέατρο, γράφεις



TIE®®YΤραγουδάω από παιδί, παίζω μουσική από τα 7 μου

Μπορείς να το ελέγξεις όλο αυτό? Δεν σε τρελαίνει

TIE®®Y
Γάμησε τα
Μαρί αφού μερικές φορές εκεί που κάθομαι μου έρχονται διάφορα και χάνομαι στην κοσμάρα μου και λέω τι καλά να γινόταν αυτό
Και σε ένα μήνα το βλέπω κάπου. Λες να διαβάζουν το μυαλό μου?

Μπορεί να μεταφέρεις την ενέργεια σου.
Ο κόσμος είναι δεκτικός σε όλο αυτό?


TIE®®Y:
Ο κόσμος είναι δεκτικός σε ότι νιώθει σιγουριά
Γενικά οι άλλοι δεν θέλουν να νιώθουν ανασφάλεια με αυτά που θα τους λες. Γ αυτό πρέπει να είσαι σίγουρος για τις βλέψεις σου για να μπορείς να πείσεις τους γύρω σου.
Η αμφιβολία διαβάζεται πάντα στα μάτια




Πως σου φάνηκε το Pride σαν εμπειρία. Τραγούδησες εκεί μετά την παρέλαση.

TIE®®Y
Ήταν μια υπέροχη εμπειρία που μπόρεσα να μοιραστώ αυτό που νιώθω με ένα με΄γαλο κοινό από gays

Το φεστβαλικό σε θέλει Έχεις κάνει επιτυχίες στο Φεστιβάλ βίντεο, στο Πανόραμα ομοφυλοφιλικών ταινιών, στο Φεστιβάλ Λάρισας
Σ Αρέσει η δουλειά στα φεστιβάλ?


TIE®®Y
Πάρα πολύ. Γενικά όπου νιώθω ότι υπάρχει τέχνη εκεί θέλω να είμαι .
Ακου κάτι
Το γκλάμουρ το έχω γραμμένο
Αν δεν υπάρχει τέχνη δε με νοιάζει τίποτα.



Είναι λίγο περίεργο όμως ότι ενώ έχεις κάνει τόσες αξιόλογες δουλειές οι υπόλοιποι τις γενιάς σου αποκτήσαν φήμη και χρήματα και εσύ όχι.


TIE®®Y
Το Γκλάμουρ τους δεν μου λέει τίποτα όταν μέσα είναι φτωχοί. Είμαι διάσημος σε άλλο επίπεδο. Δεν με ενδιαφέρει να ξέρει όλος ο πλανήτης την προσωπική μου ζωή. Ξέρουν ίδη πολλά και δεν έχω βγει στο γυαλί. Φαντάσου να βγω. Μετά δεν θα μπορώ να κάνω αυτά που κάνω τώρα.
Φρίκη και δυστυχία να μην μπορείς να κανείς καμάκι όπως θέλεις.

Τι κρατάς από τους γονείς σου?
Τι από την Θεσσαλονίκη?


TIE®®YΠρώτα για τους γονείς. Τους λατρεύω και τους αγαπώ. Σ αυτούς οφείλεται ότι είμαι καλά, γερός και δυνατός.
Θυμάμαι πάντα η μανά μου δεν ήθελε να είμαι αρχηγός γιατί αυτό κρύβει προβλήματα.
Εγώ από τη φύση μου όμως ήμουν αρχηγός στις παρέες
Κάποια στιγμή όμως με κούρασε αυτό. Και θέλησα να γίνουν οι άλλοι αρχηγοί για μένα.. και πάλι κουραστικά όμως και τότε κατάλαβα ότι δεν υπάρχει καλύτερος μέντορας από τον εαυτό σου.
Δεν υπάρχει αρχηγιλίκη αλλά συνεργασία
Η Θεσσαλονίκη με αγάπησε και την αγάπησα. Εκεί έκανα τους πρώτους φίλους, τους πρώτους έρωτες ,τις πρώτες επιτυχίες. Εκεί έμαθα ότι μπορώ να εμπνέω τους άλλους και είδα ότι πολλοί από αυτούς πήγαν πολύ καλά στο μέλλον.

Στάρ είναι ?

TIE®®Y
Αρχή όλων MADONNA
Μάνος Άννα Αλίκη Ρένα

Τι θα έλεγες σε όσους σε πλήγωσαν

TIE®®Y
Σ αυτούς που με πλήγωσαν λέω ότι όταν θα ξαναέρθω θα τους βρω γιατί έτσι λέει το συμβόλαιο που λέγεται ζωή και θα τους κανονίσω.
Εγώ είμαι απλά ο Πρόδρομος αυτός που θα έρθει μετά θα φτιάξει καλά τη γουνίτσα σας για όσα κάνατε. Εγώ είμαι απλά ο ανιψιός .
Ο θείος έρχεται

Τι προτείνεις από το youtube?

TIE®®YΑπό youtube να δεις :
NINA SIMONE
I PUT A SPELL ON you
Αυτό είναι τέχνη.
η Νινα να λέει ότι μας έριξε ξόρκια.
Άκου περιστατικό
Πριν ένα μήνα στο Πάρτι με τον
Dj Marco Carolla μέσα στον πανικό αλλάζει ξαφνικά μουσική και έγινε ένα τέμπο καταπληκτικό για Live Vocals.
Εγώ αφήνιασα και όλοι με κοιτούσαν και κάτι περίμεναν από μένα. Άρχισα να ψιθυρίζω
….i put a spell on you….
και τρελάθηκαν
το είπα ποιο δυνατά μετά λίγο ποιο δυνατά και στο τέλος μαρι βγάζω μια κορόνα και με ακούει όλο το club να λέω
I PUT A SPELL ON you!
cause you are mine!!!
Τις έκανα όλες και τσίριζαν.
Οπότε ξέρεις βγάζω το άρωμα από την τσάντα και ψεκάζω παντού.:
Μύρισε όλο το μαγαζί ANGEL
o Dj γύρισε και με κοίταξε.

no terry no party?

TIE®®Y
PARTY
PARTY=PA apo Papadopoulos
arty apo Tary
είμαι μέσα στις λέξεις
ακόμα και στην τρύπα Γέλια

Ποιο είναι το ποιο σημαντικό που έχεις κάνει?

TIE®®Y
Το σημαντικό δεν το έχω κάνει ακόμα πιστεύω.
Αυτό που θέλω ποιο πολύ είναι να βγω στη τηλεόραση σαν Τέρρυ και να πω το Ζαβαρακατρανέμια του Ξυλούρη!!


(Πρώτη δημοσίευση http://pisoglendis-pisoglendis.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου